Mijn Series +

High Maintenance - Seizoen 4 (2020)

1 stem

Komedie / Drama

ontwikkeld door Ben Sinclair en Katja Blichfeld
met Ben Sinclair, Yael Stone en Kate Lyn Sheil

The Guy’ is een vriendelijke wietdealer uit Brooklyn wiens klantenbestand uit een groep excentrieke persoonlijkheden bestaat. Van het onverwachte en ongebruikelijke tot het voorspelbare en alledaagse: High Maintenance biedt een kijkje in de dagelijkse routine van echte New Yorkers en laat zien hoe elk van hen een positieve draai aan het dagelijks leven probeert te geven.

1. Cycles
  6. Adelante
  7. Hand
  8. Solo
  9. Soup

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.