Mijn Series +

Sons of Anarchy - Seizoen 2 (2009)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Kurt Sutter
met Charlie Hunnam, Johnny Lewis en Katey Sagal

Deze dramaserie neemt je mee naar de meedogenloze onderwereld van de buitenwettelijke motorrijders. De 'Sons of Anarchy' leven, rijden en sterven voor het broederschap. Maar wanneer de leider van de club en zijn vrouw steeds verder van de wet afdwalen, moet zoon Jax kiezen tussen het broederschap en de ideologie.

1. Albification
  11. Service
  12. The Culling
  13. Na Trioblóidí
Teejey
Nog intenser dan seizoen 1 met nog betere verhaallijnen. Zobelle en Weston zijn de perfecte tegenspelers, wat speelde eerstgenoemde sterk zeg. Ook Polly is een leuke toevoeging!

En de cliffhanger(s)... Holy fuck.

avatar van Robbie.T.
Leuk tweede seizoen van deze serie dat zich flink verbeterd heeft na seizoen één. Het is allemaal wat meer gefocust en het tempo zit er al wat meer in. Henry Rollins en Adam Arkin zijn goede toevoegingen. Verder blijft het allemaal wat ééndimensionaal en erg soft voor een 'harde biker' serie en wat een houten klaas is die Charlie Hunnam zeg , die geloof je toch geen moment.

Al met al een lekkere 'verstand-op-nul' serie die zich prima wegkijkt.

avatar van joy4ever
Hoewel een stuk beter dan het eerste seizoen ben ik nog steeds niet om. Bijna wel, dan doel ik met name op aflevering 10. Die was echt heel erg goed. Toen hoopte ik dat ze dat niveau vast zouden houden. Maar dan komen ze met zo een matige slotaflevering. En dan komt bij mij toch weer een beetje dat soap gevoel naar boven. Als SOA het ruige zou weten vast te houden dan zou het voor mij echt een top serie zijn. Nu schuurt het toch teveel. Jammer.

avatar van Esteban
Dan zal je in de latere seizoenen op je wenken bediend worden. Daar is menig kijker afgehaakt omdat ze het te ver vonden gaan.

avatar van joy4ever
Echt? Haha! Dat is goed om te horen .