Mijn Series +

Sons of Anarchy - Seizoen 6 (2013)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Kurt Sutter
met Charlie Hunnam, Katey Sagal en Ron Perlman

Deze dramaserie neemt je mee naar de meedogenloze onderwereld van de buitenwettelijke motorrijders. De 'Sons of Anarchy' leven, rijden en sterven voor het broederschap. Maar wanneer de leider van de club en zijn vrouw steeds verder van de wet afdwalen, moet zoon Jax kiezen tussen het broederschap en de ideologie.

1. Straw
  11. Aon Rud Persanta
  12. You Are My Sunshine
  13. A Mother's Work
Teejey
Gruwelijk mooi seizoen met een ongekend emotioneel einde. Op naar seizoen 7, het gaat veel te snel.

avatar van 606
Wow wat een aflevering zeg nummer 11, pfff onverwachte wendingen die ik niet zag aankomen.

avatar van joy4ever
Wat een fantastisch seizoen. En net als bij seizoen 3 en 4 een prachtige slotaflevering. I didn't see that coming! Nog één seizoen te gaan. Ik weet nu al dat ik ze ga missen.