Mijn Series +

Denemarken
Misdaad

ontwikkeld door Elsebeth Egholm
met Iben Hjejle, Lars Brygmann en Lærke Winther Andersen

Dicte is een Deens dramaserie van de zender TV2. De serie ging in première op 7 januari 2013. Dicte is een misdaadjournaliste die na haar scheiding met haar tienerdochter van Kopenhagen terugkeert naar haar Deense geboortestad Aarhus. Daar probeert Dicte om te gaan met liefde, vriendschappen en spoken uit het verleden. Samen met haar hartsvriendinnen en rechercheur Wagner raakt ze ongewild betrokken bij intense criminele zaken.

1. Personskade - Del 1
  7. Liv og Legeme - Del 1
  8. Liv og Legeme - Del 2
  9. Vold og Magt - Del 1
  10. Vold og Magt - Del 2
Top serie met het nodige drama.

avatar van ZAP!
Ook weer zo eentje die wel te doen is.

1e Seizoen is top, daarna wordt t minder. Vooral 3 is wat zwakjes. De sjeu is er dan uit.

Benni schreef:

Vond ik niet ik vond de hele reeks geslaagd.