Mijn Series +

De Mol - Seizoen 5 (2017)

Belgiƫ
Reality / Spelprogramma

ontwikkeld door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove
met Gilles De Coster, Eline Michiels en Davey Van Rode

In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de mol. De mol zal proberen het geld in de kas zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de mol beantwoorden. Degene die dan de minste goede antwoorden over de mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot.

1. Aflevering 1
Minder seizoen dit.

avatar van Dorstigjimmyke
Vahnstad schreef:
Minder seizoen dit.

Eigenlijk wel als je het vergelijkt met seizoen 4 en 6, maar er waren toch wel leuke kandidaten zoals Davey en Bouba. Robin was denk ik degene die zich altijd kon opwinden, maar het stoorde eigenlijk niet. Ik lag zelfs vaak in een deuk omdat hij zich weer aan het opjagen was.