Mijn Series +

De Mol - Seizoen 4 (2016)

Belgiƫ
Reality / Spelprogramma

ontwikkeld door Bart De Pauw, Tom Lenaerts, Michiel Devlieger en Michel Vanhove
met Gilles Van Bouwel, Cathy van der Ha en Hanne Vanhaesebrouck

In het programma moet een groep kandidaten (vijf mannen, vijf vrouwen) opdrachten uitvoeren in het buitenland. Voor iedere opdracht kunnen ze geld verdienen. Eén van de deelnemers is echter een saboteur, een bedrieger, de mol. De mol zal proberen het geld in de kas zo laag mogelijk te houden door de kandidaten tegen te werken. De mol wordt van tevoren geïnformeerd over iedere opdracht. Aan het eind van elke aflevering moeten de kandidaten 20 vragen over de mol beantwoorden. Degene die dan de minste goede antwoorden over de mol gegeven heeft, valt af. De kandidaat die als laatste overblijft, wint het geld in de pot.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
avatar van Esteban
Van de nieuwe MOL-reeks, blijft deze grandioze terugkeer er voorlopig toch met kop en schouders bovenuit steken. Uitstekende mol dit seizoen, ongelooflijk fijne opdrachten en een fantastische bende aan kandidaten.

avatar van Teunnis
Eens. Ik snap eigenlijk ook niet waarom ik 4,5* had staan. Er is nauwelijks iets waar ik meer van heb genoten op televisiegebied. Dus, hoppa, ik verhoog naar de maximale score.

avatar van Dorstigjimmyke
Een uitstekende Mol. En Argentinië is echt een heel leuke locatie. Vroeger was ik ook nog wat jong om De Mol te kijken, maar nu kijk ik er ieder jaar weer naar uit.