Mijn Series +

Glitch - Seizoen 2 (2017)

Australiƫ

ontwikkeld door Tony Ayres en Louise Fox
met Patrick Brammall, Genevieve O'Reilly en Emma Booth

Zes overleden plaatselijke inwoners keren op onverklaarbare wijze gezond en wel terug. Dit plaatst een politieagent, James Hayes, en een dokter, Elishia Glass, voor een emotioneel mysterie. De zes mensen zijn allemaal op een manier verbonden, maar de zoektocht begint naar de persoon die weet waarom zij zijn teruggekeerd.

1. The Rare Bird
  2. Two Truths
  3. All Too Human
  4. A Duty of Care
  5. The Walking Wounded
  6. The Letter
ik hoop dat er nog een seizoen 3 komt, want er zijn nog veel vragen onbeantwoord.

avatar van theo79
Afgelopen dagen dit tweede seizoen bekeken. Al met al wel aardig vond ik. Deze serie kent zo af en toe iets mindere momenten (maar saai wordt het nooit) afgewisseld met best sterke momenten.

Het is wachten op seizoen 3 die geloof ik ergens dit jaar op netflix zal verschijnen.
Voor dit seizoen ook 3 sterren. Zou ik het een cijfer hebben moeten geven zou het een 6,5 zijn.