Mijn Series +

Glitch - Seizoen 3 (2019)

Australiƫ

ontwikkeld door Tony Ayres en Louise Fox
met Patrick Brammall, Emma Booth en Rodger Corser

Zes overleden plaatselijke inwoners keren op onverklaarbare wijze gezond en wel terug. Dit plaatst een politieagent, James Hayes, en een dokter, Elishia Glass, voor een emotioneel mysterie. De zes mensen zijn allemaal op een manier verbonden, maar de zoektocht begint naar de persoon die weet waarom zij zijn teruggekeerd.

1. Mum
  2. Quintessence
  3. First Times
  4. Perfectly Safe
  5. The Enemy
  6. Little Gidding
avatar van theo79
Vandaag begonnen aan het derde seizoen. En zoals wel vaker gebeurd als er te lang tijd tussen seizoenen in heeft gezeten is dat ik geen idee meer heb waar het precies over gaat. Hopelijk begint het bij de volgende aflevering weer te dagen.

avatar van Pocalan
Had ik ook last van. Herinnerde me niet alles meer. Ik vind het wel jammer dat bepaalde karakters er niet meer in zitten. Wel zijn er weer twee nieuwe leuke personages bijgekomen. Ik was even vergeten hoe leuk ik deze serie ook weer vond. Des te spijtiger dat het nu gedaan is. Het einde had naar mijn idee trouwens beter gekund.