ad
  • 8.091.038 stemmen

Glitch - Seizoen 1 (2015)

Show titel: Glitch

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: donderdag 9 juli 2015

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Glitch

Afleveringen Seizoen 1 (2015)

1. 1. The Risen

James en Elishia houden de Risen verborgen terwijl ze proberen uit te zoeken wat er aan de hand is. Jams doet een tweede schokkende ontdekking.

2. 2. Am I in Hell?

Elishia houdt Vic in het ongewisse. James ontrafelt een belangrijke aanwijzing over het fenomeen en Kate krijgt te maken met een vreselijke nieuwe realiteit.

3. 3. Miracle or Punishment

Elishia zoekt een veilige uitweg om de Risen de stad uit te krijgen. Vic ondergaat een bizarre verandering, en Maria riskeert het opsporen van een overlevende geliefde.

4. 4. There Is No Justice

Kristie en John ontdekken zorgwekkende aanwijzingen over hun lot. Een manische Vic probeert Maria te manipuleren om de verblijfplaats van de groep te onthullen.

5. 5. The Impossible Triangle

Charlie komt achter een lang bewaard geheim, Paddy gaat zijn erfenis terugclaimen en er ontstaat een gevaarlijke driehoek als Sarah iets over Kate te weten komt.

6. 6. There Must Be Rules

Paddy komt achter de waarheid over zijn dood, Elishia verklapt een geheim, Sarah stelt James een ultimatum voor en Vic probeert John over te halen om hem te helpen.

avatar van brawljeff

brawljeff

Het concept van Revenants, Les is wel heel populair tegenwoordig

• 20898 berichten

Redelijke serie en nu maar hopen dat er een seizoen 2 komt omdat er nog zo veel open einden zijn....

avatar van Esteban

Esteban

Is ondertussen al iets bekend over een eventueel tweede seizoen? Ik twijfel om dit een kans te geven, maar niet als het alweer om een cancelled serie gaat.

PS: Het wijkt inhoudelijk toch af van Les Revenants, mag ik hopen? Ik hoef geen drie keer hetzelfde te zien.

stinissen schreef:

28/11 nieuwe afleveringen op Netflix

Esteban schreef:

Nieuwe afleveringen op Netflix vanaf 28/11!

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Afgelopen dagen deze serie gekeken en nu net het eerste seizoen afgerond. Op zich wel een aardige serie en ben dan ook wel benieuwd naar het tweede seizoen. 3 sterren maar dan wel een dikke 3 sterren wat mij betreft.

avatar van ZZ TOP

ZZ TOP

Redelijke serie waarvan de eerste aflevering duidelijk de beste is. Fijne mysterieuze sfeer in deze aflevering. Het is op zich allemaal wel aardig, maar het is allemaal toch een herhaling van zetten. Het concept hebben we natuurlijk de laatste jaren al veel vaker voorbij zien komen en ook beter.

Niet alle verhaallijnen zijn interessant (Vooral niet van zijn collega politieagent) en de acteerprestaties zijn ook niet echt bijzonder. De setting is behoorlijk saai. Er lijkt wel helemaal niets te beleven in het stadje.