• 8.298.424 stemmen

Chuck - Seizoen 1 (2007-2008)

Show titel: Chuck

Afleveringen: 13

Speelduur: 10 uur

Ontwikkeld door: Josh Schwartz en Chris Fedak

Met: Zachary Levi, Yvonne Strahovski en Joshua Gomez

Datum van release: maandag 24 september 2007

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• Amazon Prime Bekijk seizoen 1 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Chuck

Chuck Bartowski is een computernerd die op een dag een gecodeerde e-mail krijgt van een oude vriend. Deze vriend is een CIA-agent en voor Chuck het weet staan de grootste spionnengeheimen in zijn brein gegrift. Hij wordt nu door de CIA ingezet om het land te redden, samen met zijn handlangers Sarah Walker en John Casey.

Afleveringen Seizoen 1 (2007-2008)

1. 1. Chuck versus the Intersect

24 september 2007 (1 uur)

Chuck Bartowski is een gewone computernerd, werkend bij de Buy More. Dan opent hij een mail en worden alle overheidsgeheimen rechtstreeks in zijn brein gedownload. Hij wordt al snel door de CIA en de NSA opgepikt om de plaats van supercomputer in te nemen.

2. 2. Chuck versus the Helicopter

1 oktober 2007 (45 minuten)

Chuck probeert zich te passen in het leven van een spion. Hij vertrouwt zijn twee nieuwe collega's, Sarah en Casey, voor geen cent.

3. 3. Chuck versus the Tango

8 oktober 2007 (45 minuten)

Chuck heeft Morgans hulp nodig om te bewijzen dat hij assistent manager kan worden. Sarah en Casey begeleiden Chuck op zijn eerste missie om een terroristisch plan te dwarsbomen.

4. 4. Chuck versus the Wookiee

15 oktober 2007 (45 minuten)

Chuck's missie brengt hem naar Malibu om een diamand te pakken te krijgen die wordt gebruikt om terrorisme te financieren.

5. 5. Chuck versus the Sizzling Shrimp

22 oktober 2007 (45 minuten)

Chuck maakt een fout tijdens een surveillance en doet er alles aan om het weer recht te zetten. Ondertussen doet Morgan mee in een verkoopcompetitie bij Buy More.

6. 6. Chuck versus the Sandworm

29 oktober 2007 (45 minuten)

Chuck ontmoet een versie van zichzelf: een computernerd wiens hersenen belangrijk zijn voor de veiligheid van het land. Maar Chuck moet een beslissing maken: de man over dragen aan Sarah en Casey of hem helpen om aan zijn collega's te ontsnappen.

7. 7. Chuck versus the Alma Mater

5 november 2007 (45 minuten)

Chuck keert terug naar zijn oude universiteit om een professor te helpen die wordt vervolgd om een topgeheim bestand dat hij in zijn bezit heeft. Ondertussen leert Chuck meer over zichzelf en de dood van zijn vriend Bryce Larkin.

8. 8. Chuck versus the Truth

12 november 2007 (45 minuten)

Chuck moet een balans zien te vinden tussen zijn echte liefdesleven met Lou en zijn liefdesleven dat hij als cover gebruikt met Sarah. Ondertussen gebruikt iemand gif om codes te achterhalen om nucleaire bases binnen te komen.

9. 9. Chuck versus the Imported Hard Salami

19 november 2007 (45 minuten)

Sarah ontdekt dat niet al haar gevoelens voor Chuck gespeeld zijn wanneer Chuck een relatie aangaat met Lou. Dan blijkt dat Lou deel uitmaakt van een smokkelaarsbende.

10. 10. Chuck versus the Nemesis

26 november 2007 (45 minuten)

Chuck ontdekt dat zijn vroegere huisgenoot, vriend en later vijand, Bryce Larkin, nog leeft. Ondertussen is er een groep binnen de CIA op zoek naar Chuck. Zijn baan bij de Buy More vraagt ook nog om aandacht.

11. 11. Chuck versus the Crown Vic

3 december 2007 (45 minuten)

Chuck ontdekt dat Sarah nog steeds gevoelens heeft voor Bryce, maar moet toch met haar op missie als haar man. Het team moet het plan van een vervalser dwarsbomen, maar al snel zijn Morgan en Anna ook in gevaar.

12. 12. Chuck versus the Undercover Lover

24 januari 2008 (45 minuten)

In 2004 had John Casey een relatie met een Russin, Ilsa, die beweerde journalist te zijn. In het heden keert Ilsa terug met haar verloofde, genaamd Victor Federov en wordt al snel duidelijk dat Ilsa eigenlijk een Franse spionne is.

13. 13. Chuck versus the Marlin

24 januari 2008 (45 minuten)

Twee knappe CIA agenten gaan undercover in Chuck's omgeving om Chuck gevangen te nemen. Al snel valt Chuck in hun handen.

avatar van AHWA_mm

Yvonne Strahovski

avatar van grovonion

grovonion

• 2067 stemmen

jaaaa! Maar ook qua serie werkt dit wel. Het begon pas tegen te vallen na sezoen 2 toen Chuck zelf super-eigenschappen kreeg...

avatar van FlorisV

FlorisV

Erg leuke serie vond ik dit. Zachary Levi vond ik top als underachiever die tegen wil en dank voor de CIA moet gaan werken. Maar mijn favoriete karakter was de beste vriend, Grimes. Adam Baldwin toevoegen was een slimme zet en de rest van de cast is ook prima. Ook al zat er veel flauws bij, elke aflevering was toch een feestje door alle acteurs dus ik heb de hele serie met plezier afgekeken.