• 8.299.937 stemmen

Chuck - Seizoen 5 (2011-2012)

Show titel: Chuck

Afleveringen: 13

Speelduur: 9 uur en 45 minuten

Ontwikkeld door: Josh Schwartz en Chris Fedak

Met: Zachary Levi, Yvonne Strahovski en Joshua Gomez

Datum van release: vrijdag 28 oktober 2011

Eerst uitgezonden op: NBC (Verenigde Staten)

• Amazon Prime Bekijk seizoen 5 via Amazon Prime
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Chuck

Chuck Bartowski is een computernerd die op een dag een gecodeerde e-mail krijgt van een oude vriend. Deze vriend is een CIA-agent en voor Chuck het weet staan de grootste spionnengeheimen in zijn brein gegrift. Hij wordt nu door de CIA ingezet om het land te redden, samen met zijn handlangers Sarah Walker en John Casey.

Afleveringen Seizoen 5 (2011-2012)

1. 1. Chuck versus the Zoom

28 oktober 2011 (45 minuten)

Carmichael Industries huurt een nieuwe, rijke baas in, Jean Claude, en een investeerder, Roger Bale. Beide zijn echter niet te vertrouwen. Morgan helpt Chuck met een verrassing voor Sarah.

2. 2. Chuck versus the Bearded Bandit

4 november 2011 (45 minuten)

Het team neemt een zaak aan waarbij iemand vermist is geraakt. Chuck en het team hebben moeten om zichzelf te presenteren als Carmichael Industries nu er een rivaliserend beveiligingsbedrijf bij is gekomen.

3. 3. Chuck versus the Frosted Tips

11 november 2011 (45 minuten)

Het team probeert iemand van de Most Wanted lijst te vangen. Chuck vreest dat Morgan te veel last krijgt van een groot ego. Sarah helpt Casey met zijn relatie.

4. 4. Chuck versus the Business Trip

18 november 2011 (45 minuten)

Chuck en Sarah gaan undercover tijdens een Buy More conventie om een moordenaar te kunnen pakken. Morgan moet omgaan met de consequenties van zijn nieuwe functie.

5. 5. Chuck versus the Hack Off

9 december 2011 (45 minuten)

Chuck keert terug naar zijn roots als hacker wanneer het team een computer super virus probeert op te sporen. Ze schakelen de hulp van hun grote concurrent Gertrude Verbanski in.

6. 6. Chuck versus the Curse

16 december 2011 (45 minuten)

Chuck en Sarah zijn in een race tegen de klok verwikkeld om een gevaarlijk computervirus te kunnen stopen. Hierdoor moeten zij het opnemen tegen Robyn, een meedogenloze spion.

7. 7. Chuck versus the Santa Suit

23 december 2011 (45 minuten)

Chuck en Sarah komen erachter wie van plan is Carmichael Industrie ten gronde te richten. Ellie is van plan het perfecte kerstfeest te organiseren. Een computervirus gooit mogelijk roet in het eten.

8. 8. Chuck versus the Baby

30 december 2011 (45 minuten)

Sarah wordt gedwongen een geheim uit haar verleden onder ogen te komen. Chuck wil haar graag helpen. Sarah is bang dat Kieran Ryker haar moeder pijn zal doen.

9. 9. Chuck versus the Kept Man

6 januari 2012 (45 minuten)

Chuck en Sarah denken na over de volgende stap voor Carmichael Industries. Gertrude keert terug en heeft een verdachte missie in South Beach.

10. 10. Chuck versus Bo

13 januari 2012 (45 minuten)

Chuch en Sarah proberen een veilige toekomst op te bouwen terwijl Morgan ervoor zorgt dat ze nog éénmaal op missie moeten gaan. Jeff en Lester zijn ondertussen bezig met hun eigen missie.

11. 11. Chuck versus the Bullet Train

20 januari 2012 (45 minuten)

Een missie in Japan mondt uit in een gijzeling. Sarah en Chuck komen recht tegenover de meedogenloze Nicholas Quinn te staan. Casey moet een onmogelijke beslissing maken.

12. 12. Chuck versus Sarah

27 januari 2012 (45 minuten)

Sarah keert terug naar Chuck met een groot geheim. Ellie en Awesome krijgen een kans die hun leven voor altijd zou kunnen veranderen.

13. 13. Chuck versus the Goodbye

27 januari 2012 (45 minuten)

Chuck schakelt de hulp van zijn vrienden en familie in om Nicholas Quinn voor eens en voor altijd te stoppen. Nicolas is van plan alles van Chuck ooit heeft opgebouwd, te vernietigen.

avatar van eRCee

eRCee

Zie ook het oude forumtopic van MM, waar ik een uitgebreid bericht heb staan.

Het familiegevoel van de serie Chuck is onovertroffen. Topentertainment met uitstekend geschreven personages, goeie humor, leuke persiflage-actie/spionage en natuurlijk romantiek, Chuck heeft het allemaal. Seizoen 3 en 4 vind ik het beste, dan 2 en dan 1 en 5 (maar de verschillen zijn klein). Samen met Orphan Black mijn favoriete serie.

(En onbegrijpelijk ondergewaardeerd hier! Zie de Imdb-beoordeling voor een reële waardering.)