ad
  • 8.076.809 stemmen

Dallas - Seizoen 1 (1978)

Show titel: Dallas

Seizoenen: 14 seizoenen

Afleveringen: 5

Datum van release: zondag 2 april 1978

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Dallas

Afleveringen Seizoen 1 (1978)

1. 1. Digger's Daughter

De slepende vete tussen de families Ewing en Barnes gaat van kwaad tot erger. De emoties lopen nog verder op als Bobby Ewing met Pam Barnes trouwt. Maar J.R. smeedt boze plannen om een stokje te steken voor dit huwelijksgeluk.

2. 2. The Lesson

Wat moet je met een arm rijkeluiskind als Lucy? Een typische Ewing zou vragen hoe het op school gaat en zich dan met belangrijker dingen bezighouden, zoals miljoenen verdienen. Maar voor Pam ligt het anders: door zich met Lucy te bemoeien kan ze bij anderen in de gunst komen.

3. 3. Spy in the House

J.R. heeft van begin af aan gedacht dat achter het huwelijk van Pam met Bobby een duister complot van de familie Barnes zit. Om via Pam achter de geheimen van de Ewings te komen. En misschien heeft hij daar nu eindelijk het bewijs voor.

4. 4. Winds of Vengeance

Southfork wordt bedreigd door een orkaan. Maar er dreigt nog een groter gevaar: de Ewing vrouwen worden gevangengenomen. De daders zijn woest over J.R.'s gerommel met hun eigen vrouwen.

5. 5. Bar-B-Que

Tijdens een barbecue van de Ewings lopen de spanningen hoog op. De sfeer wordt vijandig als Jock en Digger oude wonden openhalen. Maar misschien kan de zwangerschap van Pam de twee aanstaande grootvaders dichter bij elkaar brengen.

• 20879 berichten

Beste serie ooit.

rayman

Beste Soap-serie ooit, met de onvergetelijke J.R. met z'n rare streken

avatar van Foxhollywood

Foxhollywood

Hier werd bij ons thuis ook naar gekeken, maar was niets voor mij. Ik vond er geen zak aan. Ging dus maar wat anders doen. Dat gold ook voor Dynasty.

avatar van wimaroca_mm

wimaroca_mm

Echt de beste serie ooit,zat alles in...

Gek genoeg ..Dynasty was het niet voor mij