Mijn Series +

Dallas - Seizoen 1 (1978)

Verenigde Staten / Canada

ontwikkeld door David Jacobs
met Larry Hagman, Patrick Duffy en Victoria Principal

Dallas draaide voornamelijk om de levens van de leden van de familie Ewing. Jock Ewing en zijn vrouw Ellie Southworth woonden op de Southfork Ranch, de ranch die al decennia in de handen van de familie Southworth was. Het gezin bestond verder uit drie zonen, de onberekenbare J.R., de altijd brave Bobby en het zwarte schaap Gary. De vaste bezetting van het eerste seizoen bestond verder uit Bobby's vrouw en tevens de dochter van Jocks aartsvijand, Pamela Barnes, J.R.'s aan alcohol verslaafde vrouw Sue Ellen Shepard en de dochter van Gary, Lucy Ewing.

1. Digger's Daughter
  2. The Lesson
  3. Spy in the House
  4. Winds of Vengeance
  5. Bar-B-Que
Beste serie ooit.

rayman
Beste Soap-serie ooit, met de onvergetelijke J.R. met z'n rare streken

Hier werd bij ons thuis ook naar gekeken, maar was niets voor mij. Ik vond er geen zak aan. Ging dus maar wat anders doen. Dat gold ook voor Dynasty.