Mijn Series +

Dallas - Seizoen 8 (1984-1985)

Verenigde Staten / Canada

ontwikkeld door David Jacobs
met Larry Hagman, Ken Kercheval en Patrick Duffy

Dallas draaide voornamelijk om de levens van de leden van de familie Ewing. Jock Ewing en zijn vrouw Ellie Southworth woonden op de Southfork Ranch, de ranch die al decennia in de handen van de familie Southworth was. Het gezin bestond verder uit drie zonen, de onberekenbare J.R., de altijd brave Bobby en het zwarte schaap Gary. De vaste bezetting van het eerste seizoen bestond verder uit Bobby's vrouw en tevens de dochter van Jocks aartsvijand, Pamela Barnes, J.R.'s aan alcohol verslaafde vrouw Sue Ellen Shepard en de dochter van Gary, Lucy Ewing.

1. Killer at Large
  8. Oil Baron's Ball III
  9. Shadows
  10. Charlie
  11. Barbecue Five
  12. Do You Take This Woman?
  13. Deja Vu
  27. The Ewing Connection
  28. Deeds and Misdeeds
  29. Deliverance
  30. Swan Song
De sleet zit er nog steeds niet op , niet normaal meer wat een serie. Voor mijn de beste serie ooit.

EveroN
stinissen schreef:

In elk geval de beste " Soapserie " ooit.