Mijn Series +

No Offence - Seizoen 2 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Misdaad

ontwikkeld door Paul Abbott
met Joanna Scanlan, Elaine Cassidy en Alexandra Roach

Het rechercheteam van Manchester Metropolitan Police vormt een hecht team onder leiding van de onconventionele inspecteur Vivienne Deering. Haar twee collega`s zijn de wat onzekere DS Joy Freers en de slimme DC Dinah Kowalska, die door een fatale fout haar promotie misliep. En dan is er nog DC Spike Tanner, een gedreven politieman en een waaghals met een sterk moreel kompas. Spike is happy met zijn positie tussen al die vrouwen en Deering weet dat ze op Spike kan rekenen als er een paar harde noten moeten worden gekraakt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
Seizoen 1 was top met een geweldige Joanna Scanlan.

Seizoen twee was een stuk minder en seizoen 3 is ook al aangekondigd.

avatar van DjFrankie
Seizoen vond ik veel beter dan seizoen 1. Betere verhaallijn. Nu benieuwd naar 3.
Ook met Lip uit Shameless.

avatar van Robbie.T.
Een heel pak beter dan seizoen 1. Het verhaal is vele malen interessanter en zorgvuldiger uitgewerkt. Wat nog veel belangrijker is; die vreselijk flauwe humor die centraal stond in seizoen 1 is dit seizoen vrijwel verdwenen. Het wordt een stuk serieuzer en daardoor wat spannender. Het jolige is er af en laten we hopen dat dit voor seizoen 3 nog verder wordt doorgezet. Prima seizoen, goede 7,5.