Mijn Series +

David el Gnomo - Seizoen 2 (1988)

Alternatieve titels: David de Kabouter | David the Gnome | The World of David the Gnome

Spanje
Animatie / Familie

ontwikkeld door Claudio Biern Boyd
met de stemmen van José María Cordero , Matilde Conesa en Teófilo Martínez

De wereld van David de Kabouter is gebaseerd op de wereldberoemde kinderboeken De Kabouters en Het Geheim van de Kabouters door Nederlandse auteurs Rien Poortvliet en Wil Huygen. David de Kabouter, en zijn vrouw Lisa, zijn vredelievende kabouters die in een boom leven . Waarschijnlijk doen ze kinderen herinneren aan hun grootouders. David reist de wereld rond op de rug van zijn trouwe vos, Swift, die hij roept door te fluiten, om zieke dieren, kabouters en andere mythische wezens te helpen met zijn medische expertise.

1. Un Paseo Accidentado
  10. Viaje a Australia
  11. El Lobo Envenenado
  12. El Viejo Médico
  13. Las Montañas del Más Allá

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.