Mijn Series +

DCI Banks - Seizoen 5 (2016)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Andy Harries, Robert Murphy, Radford Neville, Francis Hopkinson, Charles Elton en Gabriel Silver
met Stephen Tompkinson, Andrea Lowe en Caroline Catz

'DCI Banks' is een Britse misdaadreeks over Alan Banks, politieman uit Zuid- Engeland, die wordt overgeplaatst naar het noordelijke Yorkshire. Hij krijgt daar niet alleen te maken met gruwelijke misdaden, maar ook met een lastige baas en een in eerste instantie wantrouwige collega. De verhalen zijn gebaseerd op de succesvolle romans van Peter Robinson.

1. To Burn in Every Drop of Blood: Part 1
  2. To Burn in Every Drop of Blood: Part 2
  3. A Little Bit of Heart: Part 1
  4. A Little Bit of Heart: Part 2
  5. Undertow: Part 1
  6. Undertow: Part 2
avatar van hoffhaan
Goed misdaad drama, waarin ook de menselijke kant van politieambtenaren wordt getoond. 3.5

avatar van DjFrankie
Erg fijn maar helaas laatste seizoen.