Mijn Series +

Cagney & Lacey - Seizoen 1 (1982)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Barbara Avedon en Barbara Corday
met Tyne Daly, Meg Foster en Al Waxman

Christine Cagney en Mary Beth Lacey zijn twee sterke en intelligente vrouwelijke rechercheurs die naast hun baan ook de bijbehorende problemen van het leven ervaren. Naast het bikkelharde politiewerk toont de serie ook de menselijke kant van politiemensen.

1. Bang, Bang, You're Dead
  2. Pop Used to Work Chinatown
  3. Beyond the Golden Door
  4. Street Scene
  5. Suffer the Children
  6. Better Than Equal
Een van de beste vrouwelijke politie series dat ook dieper in ging op de privé situatie van de twee vrouwen. De titel is trouwens niet goed moet zijn Cagney & Lacey .

avatar van Baggerman
Sowieso een van de gaafste intro's en TV-Themes (gaaf die pauken!):

Cagney and Lacey Theme Intro (HD) - YouTube

Wel alle glazen van tafel want met die Amerikaanse K**stem van Lacey konden die wel eens sneuvelen!

Ik vond dit een hele goeie politieserie, maar heb niet alles gezien destijds; Maar ik kan zo nu en dan weer een aflevering gaan kijken, heb nl alle seizoenen in bezit.