Mijn Series +

Eyewitness - Seizoen 1 (2016)

Thriller

ontwikkeld door Adi Hasak
met Julianne Nicholson, Tyler Young en James Paxton

Twee jongens hebben een geheime ontmoeting in een hut. Ze zijn getuige van een schietpartij waarna ze nog maar net levend kunnen ontsnappen. Wanhopig proberen ze hun relatie geheim te houden en uit angst door de schutter gevonden te worden, houden ze hun mond over wat ze gezien hebben. Ze komen er al snel achter dat wat ze hebben gezien niet ongezien kan worden en dat, wanneer je getuige bent van een vreselijke gebeurtenis, alles verandert.

1. Buffalo '07
  9. Savior Unknown
  10. Mother's Day
avatar van Decec
Goede serie

Amerikaanse remake van Øyevitne (2014) iets minder maar toch een krappe voldoende.