Mijn Series +

Master of None - Seizoen 1 (2015)

ontwikkeld door Aziz Ansari en Alan Yang
met Aziz Ansari, Lena Waithe en Eric Wareheim

De dertigjarige acteur Dev kan niet eens beslissen wat hij vanavond moet eten, laat staan dat hij een idee heeft wat hij met de rest van zijn leven aan moet. Met horten en stoten baant hij zich een weg door problemen met zijn ouders, kinderen, werk, New York en zijn nieuwe vriendin.

1. Plan B
  8. Old People
  9. Mornings
  10. Finale
avatar van centurion81
Deze serie vond ik m.u.v. de Nashville-aflevering meer onderhoudend dan echt leuk. Gisteravond echter de aflevering "Old people" gezien en begin nu toch wel warm te lopen voor de beschouwende, respectvolle manier waarop Aziz met een kwinkslag thema's behandelt binnen de sandbox van een aimabele kerel van begin dertig in NYC! Denk dat ik, mocht seizoen 2 er komen deze wel weer zal gaan kijken

avatar van legian
Een vermakelijke serie die een aantal raken punten weet aan te halen. Helaas is niet elke aflevering even geslaagd. De komedie is ondergeschikt aan het onderwerp en wordt alleen gebruikt om het punt duidelijk te maken, iets wat goed werkt en verfrissend is voor een komedie serie. Ben benieuwd wat hij met een tweede seizoen gaat doen.

avatar van Robbie.T.
Over het geheel genomen een leuke, redelijk sympathieke, serie waarin het lijkt alsof de acteurs er ook echt lol in hebben. Grote minpunt is die afschuwelijke moraal en het prekerige, pretentieuze gedoe dat er schijnbaar elke aflevering lagen dik bovenop moet liggen. Seizoen twee laat ik niet links liggen, maar erg hoog op de 'kijklijst' komt die niet te staan.