• 11.528 nieuwsartikelen
  • 9.044.323 stemmen

Master of None (2015-2021)

3 seizoenen
3,61 177 stemmen + Mijn stem

Status: Beëindigd

Genre: Komedie

Ontwikkeld door: Aziz Ansari en Alan Yang

Met onder meer: Aziz Ansari, Eric Wareheim en Lena Waithe

Release datum: vrijdag 6 november 2015

Eerst uitgezonden op: Netflix (Verenigde Staten)

• Netflix Bekijk via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Master of None

De dertigjarige acteur Dev kan niet eens beslissen wat hij vanavond moet eten, laat staan dat hij een idee heeft wat hij met de rest van zijn leven aan moet. Met horten en stoten baant hij zich een weg door problemen met zijn ouders, kinderen, werk, New York en zijn nieuwe vriendin.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

Social Media

Alle Media

Meningen over Master of None

avatar van centurion81

centurion81

donderdag 4 februari 2016
Master of None seizoen 1 Deze serie vond ik m.u.v. de Nashville-aflevering meer onderhoudend dan echt leuk. Gisteravond echter de aflevering "Old people" gezien en begin nu toch wel warm te lopen voor de beschouwende, respectvolle manier waarop Aziz met een kwinkslag thema's behandelt binnen de sandbox van een aimabele kerel van begin dertig in NYC! Denk dat ik, mocht seizoen 2 er komen deze wel weer zal gaan kijken
avatar van Shaky

Shaky

dinsdag 16 mei 2017
Master of None seizoen 1 Over het geheel genomen een leuke, redelijk sympathieke, serie waarin het lijkt alsof de acteurs er ook echt lol in hebben. Grote minpunt is die afschuwelijke moraal en het prekerige, pretentieuze gedoe dat er schijnbaar elke aflevering lagen dik bovenop moet liggen. Seizoen twee laat ik niet links liggen, maar erg hoog op de 'kijklijst' komt die niet te staan.

stinissen

dinsdag 22 december 2015
Master of None seizoen 1 Wat vreselijk, gelijk het eerst en laatste seizoen van deze vervelende zeer flauwe serie.
avatar van Atheistus

Atheistus

dinsdag 15 juni 2021
Master of None seizoen 3
kos schreef:
Nee, dit klinkt idd een stuk minder boeiend.
Klopt, dit seizoen is volkomen kut. De eerste twee waren erg goed, maar dit was gemaakt door iemand met een houten brilletje die graag wilde laten zien dat je een mooie serie ook makkelijk kapot kan maken.