Mijn Series +

Master of None - Seizoen 2 (2017)

ontwikkeld door Aziz Ansari en Alan Yang
met Aziz Ansari, Lena Waithe en Eric Wareheim

De dertigjarige acteur Dev kan niet eens beslissen wat hij vanavond moet eten, laat staan dat hij een idee heeft wat hij met de rest van zijn leven aan moet. Met horten en stoten baant hij zich een weg door problemen met zijn ouders, kinderen, werk, New York en zijn nieuwe vriendin.

1. The Thief
  7. Door #3
  8. Thanksgiving
  9. Amarsi Un Po
  10. Buona Notte

Eindelijk is het 2de sezoen van deze heerlijk warme serie begonnen. Aziz heeft hier wel echt een pareltje gecreeerd. Natuurlijk is het allemaal gecenterd rond het behandelen van eerste wereld problemen, maar als feelgood serie kan de uitwerking wel tellen. Je zou zo in zijn vriendenkring opgenomen willen worden.

avatar van Robbie.T.
Het overdreven prekerige van seizoen 1 is er vanaf en dat zorgt ervoor dat het allemaal wat sympathieker oogt. Het acteerwerk is nog steeds maar matig (at best) en er gebeurt niet zo heel veel. Toch weet de feel-good serie er dit seizoen wat meer verhaal in te stoppen en kijkt het allemaal wat gemakkelijker weg. Aardig. niet meer dan dat.

avatar van Kos
Kos
Als deze kwaliteit zich nog even doorzet kan het écht geniaal worden. Bij vlagen is het dat al.

avatar van BoordAppel
Allore

Mijn eerste post op dit forum
Ik vind het een heerlijke serie. Uiteraard de ene aflevering beter dan de ander maar het geeft mij gewoon een heel fijn gevoel.
De afleveringen naar het einde toe met Francesca doen mij erg denken aan het gevoel dat ik ook bij sommige films van Woody Allen krijg.
De eindscène van aflevering 5, Dev in de taxi met het nummer van soft cell had van mij nog 10 minuten mogen duren

avatar van Kos
Kos
Ja, briljante scene.

Niet overal even geslaagd, maar bij momenten geweldige tv. Zo'n wonderlijk kunststukje als de voorlaatste aflevering is van een filmische klasse die je zelden ziet in een serie.

avatar van Gastel
Heerlijke serie, die eerste aflevering blijft fantastisch.

Hoop dat er nog een derde seizoen komt!