ad
  • 8.143.460 stemmen

Master of None - Seizoen 3 (2021)

Show titel: Master of None

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 5

Datum van release: zondag 23 mei 2021

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Master of None

Afleveringen Seizoen 3 (2021)

1. 1. Moments in Love, Chapter 1

Denise is een bestsellerauteur en leidt een rustig leventje op het platteland met haar vrouw Alicia. Maar een diner met een ander stel brengt daar al snel verandering in.

2. 2. Moments in Love, Chapter 2

Terwijl de sfeer thuis steeds slechter wordt, gaat Alicia naar een antiekmarkt in een andere stad.

3. 3. Moments in Love, Chapter 3

Denise staat voor een aantal grote veranderingen in haar leven en worstelt met schuldgevoelens en faalangst.

4. 4. Moments in Love, Chapter 4

Alicia gaat naar een vruchtbaarheidskliniek en krijgt lichamelijk, financieel en emotioneel veel te verduren.

5. 5. Moments in Love, Chapter 5

Een uitstapje naar het platteland leidt tot bespiegelingen over heden en verleden.

Eindelijk!

Nogal aparte trailer..

Maar wel heel benieuwd naar een nieuw seizoen!

avatar van legian

legian

Gezien de trailer en de poster is dit dus een spin-off van de serie. We volgen deze twee dames en niet meer Aziz. Op het eerste zicht ben ik daar niet bijzonder in geïnteresseerd, maar dat was ik ook niet echt in het eerste seizoen. Benieuwd wat ze ervan maken.

Nee, dit klinkt idd een stuk minder boeiend.

avatar van wwelover

wwelover

• 2038 berichten

Het is zeker mooi gedaan, maar voelt ook beetje geforceerd interessant en arty gefilmd (wel mooi, daar niet van). Als los verhaal is het absoluut geslaagd, maar toch is het zonde dat er geen echt vervolg aan het zo sterke seizoen 2 is gegeven.

Ik zag tot nu toe aflevering 1 en die was inderdaad verschrikkelijk sterk gemaakt, echter boeit me minder dan de vorige seizoenen.

avatar van Gastel

Gastel

Ontzettend genoten van dit seizoen. Zoals hierboven al ook wordt opgemerkt heeft de serie door het gebruik van 16MM en het ietwat korrelige beeld een arty feel. De lange scenes, het statische camerawerk, de setaankleidng (dat huis wil toch iedereen in wonen!) en de knappe wijdse beelden zijn een lust voor het oog. Daarnaast is vooral het acteerwerk van Naomi Ackie een genot om naar te kijken.

Deze serie is niet voor iedereen, het kabbelende karakter en de weinig uitbundige sfeer kan zeker als saai worden ervaren. Maar juist door deze ingetogenheid komen de moment waarop er wel iets heftigs gebeurd veel harder binnen bij de kijker.

De eerste twee seizoenen waren ook al ijzersterk. Veel puntiger en luchtvoetiger en ook grappiger dan deze. Maar dit derde seizoen is echt van een andere orde.

Dikke aanrader!

Die scene in episode 1 waar ze dansen op Black Box tijdens de was vouwen is al zo geweldig