Mijn Series +

Archer - Seizoen 6 (2015)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Adam Reed
met de stemmen van H. Jon Benjamin, Aisha Tyler en Jessica Walter

Archer speelt zich af op het hoofdkwartier van de spionnenorganisatie ISIS. De hoofdrol is weggelegd voor meesterspion Sterling Archer, ook bekend onder de codenaam "Duchess". Archer's moeder Malory is de baas bij ISIS en de ex van Archer is spionne Lana Kane, die nu een relatie heeft met de saaie controller Cyril Figgis.

1. The Holdout
  11. Achub Y Morfilod
  12. Drastic Voyage: Part 1
  13. Drastic Voyage: Part 2
avatar van Robbie.T.
Jaaa heerlijk, Archer is weer 'terug'. Seizoen 5 vond ik beduidend minder interessant maar in dit zesde seizoen zit de humor weer op het ouderwetse Archer niveau. Gelukkig is die vreselijke verhaallijn van 'Charlene' voorbij en is Cheryl weer lekker gestoord, ook 'phrasing' blijft leuk en er zit weer genoeg in dit seizoen om bij te genieten. Op naar seizoen 7 al moet ik wel zeggen dat ik er een beetje voor vrees aangezien seizoen 6 eindigt met de aankondiging dat ze niet langer voor de CIA willen werken en niet meer als spionnen aan de slag zullen gaan...., nou goed: we gaan het zien.

avatar van AOVV
Gewoon weer een sterk, constant seizoen van Archer. Toch wel wat beter dan seizoen 4 & 5, hoewel dat ook verre van slecht was. Nevenpersonages als Pam en Krieger zijn bij vlagen weer erg grappig, maar het blijft toch Archer zelf die de show steelt. Daarom ook een dikke pluim voor stemvertolker H. Jon Benjamin (die ook de stem van Bob uit Bob's Burgers vertolkt)! En Milton natuurlijk!

Seizoen 7 en 8 staan nog op het menu, dus daar zal ik de komende dagen ook werk van maken.

4 sterren