Mijn Series +

Magnum P.I. - Seizoen 1 (1980-1981)

Alternatieve titel: Magnum

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Glen A. Larson en Donald P. Bellisario
met Tom Selleck, John Hillerman en Roger E. Mosley

Thomas Magnum is een voormalige Naval Intelligence officer die na zijn ontslag een eigen privédetective onderneming opricht in Oahu, Hawaii. Hij woont in Robin’s Nest, het luxeuze gasthuis met uitzicht op zee van eigenaar Robin Masters, een bekende auteur van spannende boeken. In ruil voor onderhoud en bewaking van het landgoed mag Magnum er verblijven. Robin’s Nest wordt gerund door de Engelsman Jonathan Quayle Higgins III, een ex-sergeant-majoor van het Britse Leger en wordt bijgestaan en bewaakt door twee zeer goed getrainde Dobermanns, Apollo en Zeus. Verder helpen zijn vrienden Rick Wright en T.C. Calvin een handje mee tijdens zijn onderzoeken.

1. Don't Eat the Snow in Hawaii (1)
  2. Don't Eat the Snow in Hawaii (2)
  3. China Doll
  4. Thank Heaven for Little Girls and Big Ones Too