• 8.978.860 stemmen

Genre: Actie / Avontuur

Ontwikkeld door: Glen A. Larson en Donald P. Bellisario

Met onder meer: Tom Selleck, John Hillerman en Roger E. Mosley

Release datum: donderdag 11 december 1980

Eerst uitgezonden op: CBS (Verenigde Staten)

• SkyShowtime Bekijk via SkyShowtime

Plot Magnum P.I.

Thomas Magnum is een voormalige Naval Intelligence officer die na zijn ontslag een eigen privédetective onderneming opricht in Oahu, Hawaii. Hij woont in Robin’s Nest, het luxeuze gasthuis met uitzicht op zee van eigenaar Robin Masters, een bekende auteur van spannende boeken. In ruil voor onderhoud en bewaking van het landgoed mag Magnum er verblijven. Robin’s Nest wordt gerund door de Engelsman Jonathan Quayle Higgins III, een ex-sergeant-majoor van het Britse Leger en wordt bijgestaan en bewaakt door twee zeer goed getrainde Dobermanns, Apollo en Zeus. Verder helpen zijn vrienden Rick Wright en T.C. Calvin een handje mee tijdens zijn onderzoeken.

Komt er een Magnum P.I. seizoen 9?

Meningen over Magnum P.I.

avatar van Duke Nukem

Duke Nukem

zaterdag 5 november 2022
Magnum P.I. seizoen 1 "Higgy baby!!" Een leuke jaren '80 serie die in het begin wat traag op gang komt. Het hele gedoe rond het soldatenverleden van Thomas kan mij eerlijk gezegd gestolen worden! Dit is geen drama maar een komische detective serie. De rode Ferrari 308 GTS, de zwarte helicopter met gele en rode strepen van TC, de kust van Hawaii, het gebikkel tussen Thomas, TC, Rick en Higgins, de norse Brit met zijn twee Dobermannen, de villa van Robin Masters... het brengt je helemaal in een zomers,vrolijk vakantiesfeertje. Het bekende deuntje met de electrische gitaar wordt pas geïntroduceerd in aflevering 8 bij de eind credits en vanaf aflevering 12 ook tijdens de opening credits.

maandag 22 februari 2016
Magnum P.I. seizoen 1 Zalige serie!