Mijn Series +

Actie / Avontuur
Miniserie, 200 minuten

ontwikkeld door Vanessa Djian
met Amalia Holm, Simon Abkarian en Melina Matthews

De vijftienjarige Amy Seely doodt vier moordenaars en wordt hierdoor toegelaten op de Courtyard, een school voor veelbelovende moordenaars die onder leiding staat van The Father. In deze geheime instelling leren Amy en andere kinderen een verscheidenheid aan wapens onder de knie te krijgen, moordmachines te worden en te overleven. Amy ontdekt echter dat er een verband is tussen de Courtyard en de gewelddadige dood van haar ouders.

1. Amy
  17. Fire Baptism
  18. Fire Baptism
  19. The Father
  20. The Father

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.