Mijn Series +

Kenan - Seizoen 1 (2021)

ontwikkeld door David Caspe, Jackie Clarke, Kenan Thompson, Lorne Michaels en Andrew Singer
met Kenan Thompson, Don Johnson en Chris Redd

Kenan is een weduwe met een spraakmakende baan als presentator van een ochtendshow in Atlanta. Naast zijn drukke baan probeert hij ook zijn twee dochters Aubrey en Birdie zo goed mogelijk op te voeden. Terwijl Kenan zijn best doet alles zo goed mogelijk te regelen, hebben zijn schoonvader, broer en collega's allemaal een uitgesproken mening over de beste manier om zijn leven te leiden.

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: dinsdag 16 maart (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.