Mijn Series +

Punky Brewster - Seizoen 1 (2021)

met Soleil Moon Frye, Lauren Lindsey Donzis en Quinn Copeland

Punky is een alleenstaande moeder van drie kinderen die probeert haar leven weer op de rails te krijgen. Wanneer ze Izzy ontmoet, een jong meisje in het pleegkinderensysteem, ziet ze veel van haar veel jongere zelf in het meisje terug. Zelf was Punky namelijk ook een pleegkind.

1. Pilot
  7. The Treehouse That Punky Built
  8. Put a Ring on It
  9. 80s Block Party
  10. Mother's Day

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.