Mijn Series +

The Family Man - Seizoen 2 (2021)

India
Actie / Drama

ontwikkeld door Krishna D.K. en Raj Nidimoru
met Manoj Bajpayee, Sharib Hashmi en Priyamani

The Family Man volgt de tocht van Srikant Tiwari, een man die een balans probeert te vinden tussen zijn verantwoordelijkheid voor zijn familie en zijn werk in een uiterst geheime afdeling van de National Intelligence Agency. Hij probeert daarbij ook nog eens een grootschalige terreuraanslag op het land en haar burgers te herkennen en voorkomen.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.