Mijn Series +

Brain Games - Seizoen 5 (2015)

Documentaire

ontwikkeld door Jerry Kolber en Bill Margol
met Jason Silva

Brain Games is een wetenschappelijke televisieserie die cognitieve wetenschap verkent door zich te concentreren op illusies, psychologische experimenten en contra-intuïtief denken. De kunstzinnige kunstenaar Apollo Robbinsis is een frequente consultant en illusionistische gast in de show. De show is interactief en stimuleert televisiekijkers, vaak samen met een handvol live vrijwilligers, om deel te nemen aan visuele, auditieve en andere cognitieve experimenten, of "hersenspellen", die de belangrijkste punten benadrukken die in elke aflevering worden gepresenteerd.

1. Common Sense
  8. Peer Pressure
  9. Logic
  10. Faces
  1. Fair Game (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.