Mijn Series +

Vida Perfecta - Seizoen 1 (2019)

Alternatieve titel: Perfect Life

Spanje

ontwikkeld door Leticia Dolera
met Leticia Dolera, Celia Freijeiro en Aixa Villagrán

Maria, Esther en Cristina zijn drie volwassen en complexe vrouwen die midden in een crisis zitten. Ze hebben ingezien dat de plannen die ze voor zichzelf hadden gemaakt, hen niet echt het lang beloofde geluk hebben bezorgd waarnaar ze zo verlangden. Samen zullen ze alternatieven vinden en beslissingen nemen die hen wegleiden van wat de samenleving van hen verwacht. Ze zullen snel beseffen dat het leven niet per se hoeft te zijn wat ze zich altijd hadden voorgesteld.

1. Cuando No Te Dejas Llevar
  2. Cuando Nada es lo Que Parece
  3. Cuando Tomas un Camino Inesperado
  4. Cuando Te Confiesas con Tus Padres
  5. Cuando Quieres y No Puedes
  6. Cuando No Quieres Estar Sola
  7. Cuando Todo se Derrumba
  8. Cuando Te Dejas Llevar

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.