Mijn Series +

Was It Love - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titels: Woori, Saranghaeteulkka | 우리, 사랑했을까

Zuid-Korea
Drama / Romantiek

met Ji-Hyo Song, Ho Joon Son en Jong-ho Song

No Ae-Jung is een alleenstaande moeder die werkt als producer voor een filmbedrijf. Ze heeft de afgelopen 14 jaar geen vriend gehad. maar dan ontmoet ze plotseling vier mannen die haar leven door elkaar schudden. Oh Dae-O is een mysterieuze bestseller-romanschrijver, Ryu Jin is een populaire acteur, Koo Pa-Do was ooit een gangster, maar is nu de CEO van het financiële bedrijf Nine Capital en Oh Yeon-Woo is gymleraar op een school. Dit is het begin van een ontdekkingstocht van de liefde en van zichzelf.

1. Aflevering 1
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.