Mijn Series +

SanPa: Luci e Tenebre di San Patrignano (2020)

Alternatieve titels: SanPa: Sins of the Savior | SanPa: Luci e Ombre di San Patrignano

Italiƫ
Documentaire / Misdaad
Miniserie, 298 minuten

ontwikkeld door Gianluca Neri
met Vincenzo Andreucci, Angelo Battistini en Antonio Boschini

Deze documentaireserie vertelt via interviews met betrokkenen en archiefbeelden het controversiële verhaal van de afkickgemeenschap van San Patrignano, vanaf de oprichting tot 1995. De kliniek was opgericht door Vincenzo Muccioli in 1978 in Coriano in de provincie Rimini. Tijdens een heroïnecrisis zorgde Muccioli voor de verslaafden en kreeg hij overal veel lof, zelfs toen hij werd beschuldigd van het gebruik van geweld.

1. Nascita
  2. Crescita
  3. Fama
  4. Declino
  5. Caduta

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.