Mijn Series +

Earth at Night in Color - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Alex Williamson en Isla Robertson
met de stem van Tom Hiddleston

Documentaire over het leven op aarde in de nacht. Op zes verschillende continenten, waaronder de jungle van Borneo, de wetlands van Zuid-Amerika en Antarctica, is er gefilmd hoe het in de natuur er ’s nachts aan toegaat. Om dat allemaal in beeld te brengen wordt er gebruikgemaakt van de laatste technieken en next-gen camera’s.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  • volgende aflevering: vrijdag 4 december (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.