Mijn Series +

Prodigal Son - Seizoen 2 (2021)

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Chris Fedak en Sam Sklaver
met Tom Payne, Lou Diamond Phillips en Halston Sage

Malcolm Bright heeft een gave. Hij weet hoe moordenaars denken en hoe hun geest werkt. Waarom? In de jaren negentig was zijn vader een van de ergste, en beruchtste seriemoordenaars genaamd 'The Surgeon'. Het is dus logisch dat Bright de beste criminele psycholoog is die er is; moord is het familiebedrijf. Hij zal zijn gave gebruiken om de NYPD te helpen misdaden op te lossen en moordenaars te stoppen, terwijl hij te maken heeft met een manipulerende moeder, irritant zus, een moordlustige vader die nog steeds een band met zijn verloren zoon zoekt, en zijn eigen voortdurend evoluerende neurosen.

1. TBD
  17. Aflevering 17
  18. Aflevering 18
  19. Aflevering 19
  20. Aflevering 20
  • volgende aflevering: 12 januari 2021 (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.