Mijn Series +

Big Mouth - Seizoen 4 (2020)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Nick Kroll, Andrew Goldberg, Mark Levin en Jennifer Flackett
met de stemmen van Nick Kroll, John Mulaney en Maya Rudolph

Big Mouth is een surrealistische coming of age animatie en volgt de avonturen van puberende tieners. Centraal staan de beste vrienden Nick Birch en Andrew Glouberman, die laten zien hoe de puberteit het leven van jongens totaal verandert. Ze worden bijgestaan door hun vrienden en krijgen te maken met een aantal bovennatuurlijke wezens, zoals The Hormone Monster en The Ghost Of Duke Ellington.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 4 december te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.