• 8.985.921 stemmen

Met onder meer: Nick Kroll, John Mulaney en Maya Rudolph

Release datum: vrijdag 29 september 2017

• Disney+ Bekijk via Disney+

Plot Big Mouth

Big Mouth is een surrealistische coming of age animatie en volgt de avonturen van puberende tieners. Centraal staan de beste vrienden Nick Birch en Andrew Glouberman, die laten zien hoe de puberteit het leven van jongens totaal verandert. Ze worden bijgestaan door hun vrienden en krijgen te maken met een aantal bovennatuurlijke wezens, zoals The Hormone Monster en The Ghost Of Duke Ellington.

Matthew (stemrol)

Shannon Glaser (stemrol)

Missy’s Overalls

Sonya the Lovebug (stemrol)

Diane Birch / Constance the Hormone Monstress (stemrol)

Elliot Birch (stemrol)

Scallops (stemrol)

Jay Bilzerian (stemrol)

Nick Birch / Maury the Hormone Monster / Coach Steve (stemrol)

Missy Foreman-Greenwald (stemrol)

Meningen over Big Mouth

zaterdag 28 oktober 2017
Big Mouth seizoen 1 Verrassend leuke, en ontzettend foute, serie die zichzelf niet serieus neemt. Pas rond aflevering 3 kwam ik erachter dat The Hormone Monster niet ingesproken wordt door Will Arnett; Nick Kroll heeft echter duidelijk goed naar hem gekeken en geluisterd, het is bijna een kopie. Prima tussendoortje deze show; seizoen 2 ga ik zeker ook kijken wanneer deze komt.

dinsdag 19 januari 2021
Big Mouth seizoen 1 Nogal afwijkende en best weirde serie rondom de veranderingen in de pubertijd, maar ik heb er wel goed plezier mee gehad zonder dat ik het nou echt briljant vond. Tegenwoordig zijn er genoeg adult animatieseries zoals South Park, Family Guy, Rick and Morty en nog vele anderen en daar kan deze Big Mouth prima bij. Volwassen thema's vanuit kinderperspectief zijn meestal wel leuk als het goed uitgewerkt is. De humor hier is lekker grof, seksueel en direct, waar ik dus wel van hou. Leukste personage vond ik Marty Glouberman, die me erg deed denken aan de vader van Millhouse in The Simpsons. Lekker fout en kansloos. Komende weken ga ik de andere seizoenen ook zeker kijken. 3,5*
avatar van DionneDarko

DionneDarko

woensdag 31 oktober 2018
Big Mouth seizoen 2 Dit is mijn afwas serie. Gewoon for the sake om iets op te hebben staan. Maar ik ben me toch zo aan het ergeren aan alles dat ik bijna mijn servies kapot knijp. De schreeuwstemmen van die Coach Steve, Lola en zelfs dat domme lieveheersbeestje... Allejezus zeg! De show heeft constant domme humor of dingen zijn belabberd uitgewerkt. Idd zoals met dat hormoonmonster. Het 1e seizoen had ook al iets irritants maar liet me af en toe nog gniffelen. Maar dit 2e seizoen is gewoon wel crap. Vooral Coach Steve is niet te doen. Gewoon plaatsvervangende schaamte voor de makers wanneer die in beeld komt. Wat is dat slecht bedacht zeg. Maarja waarschijnlijk als er een nieuw seizoen komt zal ik wel weer kijken. De afwas staat er iedere dag weer.