Mijn Series +

B Positive - Seizoen 1 (2020-2021)

ontwikkeld door Marco Pennette
met Thomas Middleditch, Annaleigh Ashford en Kether Donohue

Drew's leven valt uit elkaar. Een alleenstaande vader die net is gescheiden, komt erachter dat zijn nieren kapot gaan en dat hij dringend een transplantatie nodig heeft. Zijn geluk verandert wanneer hij weer contact maakt met een vrouw uit zijn jeugd. Gina heeft een aantal onconventionele keuzes gemaakt - door in de kelder van haar moeder te wonen, chauffeur te zijn voor een seniorenbusje - maar haar beslissing om orgaandonor te worden van Drew zal een blijvende impact hebben op Drew die verder gaat dan het redden van zijn leven.

1. Pilot
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: donderdag 3 december (aflevering 4)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.