Mijn Series +

Commando's - Seizoen 1 (2020)

Nederland / Belgiƫ / Zuid-Afrika
Actie / Drama

ontwikkeld door Boudewijn Rosenmuller en Oscar van Woensel
met Werner Kolf, Kay Greidanus en Teun Kuilboer

Commando John de Koning heeft de leiding over een geheime operatie, waarin de zoon van een hooggeplaatste Nigeriaanse official uit de handen van de terreurorganisatie Boko Haram gered moet worden. De missie loopt echter niet helemaal als gepland en er gebeuren vreemde dingen. Zo vreemd dat Europol - drie jaar later - besluit een diepgravend onderzoek naar John & co. te starten. John, die getraumatiseerd is door de mislukte missie in Nigeria, wordt ondertussen geconfronteerd met een moordenaar die zijn voormalige strijdmakkers probeert te elimineren. Hij gaat het gevecht aan, maar belandt in een oorlog waarin hij zijn maten, zijn gezin en zichzelf dreigt te verliezen.

1. Simon
  7. De Weg naar Rust en Vrede
  8. Victim Controlled
  9. Gods Toorn Is a Bitch
  10. Happy Ending
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 10, NPO 3)

Eerste aflevering voorspelt niet veel goeds , kon me totaal niet pakken en dat ligt niet aan de cast die is gewoon ok. De constante flashbacks zijn hier ook schuldig aan.