Mijn Series +

Commando's - Seizoen 1 (2020)

Nederland / Belgiƫ / Zuid-Afrika
Actie / Drama

ontwikkeld door Boudewijn Rosenmuller en Oscar van Woensel
met Werner Kolf, Kay Greidanus en Teun Kuilboer

Commando John de Koning heeft de leiding over een geheime operatie, waarin de zoon van een hooggeplaatste Nigeriaanse official uit de handen van de terreurorganisatie Boko Haram gered moet worden. De missie loopt echter niet helemaal als gepland en er gebeuren vreemde dingen. Zo vreemd dat Europol - drie jaar later - besluit een diepgravend onderzoek naar John & co. te starten. John, die getraumatiseerd is door de mislukte missie in Nigeria, wordt ondertussen geconfronteerd met een moordenaar die zijn voormalige strijdmakkers probeert te elimineren. Hij gaat het gevecht aan, maar belandt in een oorlog waarin hij zijn maten, zijn gezin en zichzelf dreigt te verliezen.

1. Simon
  7. De Weg naar Rust en Vrede
  8. Victim Controlled
  9. Gods Toorn Is a Bitch
  10. Happy Ending
  • volgende aflevering: zondag 1 november (aflevering 10, NPO 3)

Eerste aflevering voorspelt niet veel goeds , kon me totaal niet pakken en dat ligt niet aan de cast die is gewoon ok. De constante flashbacks zijn hier ook schuldig aan.

avatar van badfans69
stinissen schreef:

Jammer dat je soms bij series na 1 aflevering een stem plaats, waarom niet na alle afleveringen gezien te hebben... Don't judge a book by its cover

Ik kijk de serie wel af hoor en kan mijn stem nog aanpassen minder of meer..

Blijft dus 2 sterren met een serie waar erg veel het woord op kankeren inzit. Daar werd ik een beetje moe van..

avatar van Dorstigjimmyke
Charlotte Timmers

Moeizaam begin en af en toe verschrikkelijke dialogen. Het is vooral het thema dat mij aanspreekt. Ik ga het wel blijven volgen.

avatar van ZAP!
Lijkt me ook niks aan, maar de trailer (zonder geluid) ziet er op zich wel weer aardig uit.
Ik vermoed dat Defensie dit (o.d.e.o.a.m) mede gefinancierd heeft, maar ik heb geen bewijs.

avatar van Mrs Bruce Willis
"(o.d.e.o.a.m)"

Onder De Ene Of Andere Maan?

Ik ken een hoop afkortingen, maar deze redt mijn snappertje niet

avatar van ZAP!
Op De Een Of Andere Manier. Moest zelf ook even denken...

Wat een trieste serie......Er wordt vreselijk geacteerd en het verhaal is zo saai. Typisch Nederlands