Mijn Series +

Age of the Living Dead - Seizoen 2 (2020)

Actie / Horror

ontwikkeld door Simon Phillips en Simon P. András
met Nicola Posener, Norman Black en Deji LaRay

In een post-apocalyptische nabije toekomst hebben vampieren de controle over de oostkust van de Verenigde Staten overgenomen. De overgebleven mensen zijn naar de westkust gevluchten. In het midden is niemandsland waar mensen wekelijks bloed doneren om de vampieren op afstand te houden - voorlopig. De dorst van de vampieren naar menselijke vernietiging is groter dan hun dorst naar bloed, omdat ze een synthetisch bloed ontwikkelen waardoor ze geen mensen meer nodig hebben. Ondertussen geven de mensen zich niet zonder slag of stoot over en hebben ze hun nucleaire arsenaal opnieuw gevuld ter voorbereiding op een totale vernietiging van de vampieren.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.