Mijn Series +

Fear the Walking Dead - Seizoen 6 (2020)

Horror / Thriller

ontwikkeld door Dave Erickson
met Alycia Debnam-Carey, Colman Domingo en Danay Garcia

Fear The Walking Dead neemt ons terug naar het begin van de zombie-apocalyps uit The Walking Dead. We volgen Travis Manawa, die met zijn familie ontdekt dat er iets verschrikkelijks aan de hand is. Langzaam maar zeker zien ze hoe mensen in hun omgeving veranderen in bloeddorstige monsters, nadat ze zijn overleden. Ze proberen te ontdekken wat er aan de hand is en doen er alles aan om te overleven.

1. The End is the Beginning
  13. Aflevering 13
  14. Aflevering 14
  15. Aflevering 15
  16. Aflevering 16
  • volgende aflevering: zondag 11 oktober (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.