Mijn Series +

Next - Seizoen 1 (2020)

Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Manny Coto
met John Slattery, Fernanda Andrade en Michael Mosley

Een briljante maar paranoïde voormalige tech-CEO voegt zich bij een Homeland Cybersecurity Agent en haar team. Samen proberen ze om de eerste kunstmatige intelligentiecrisis ter wereld te stoppen: de opkomst van een malafide AI met de mogelijkheid om zichzelf continu te verbeteren. Daarnaast krijgen ze te maken met een tegenstander wiens grootste wapen tegen de mensheid de mensheid zelf is.

1. FILE #1
  8. FILE #8
  9. FILE #9
  10. FILE #10

CMR
Prima serie alleen word het wel allemaal uitgemolken zodat het vervelend word. Nu naar afl. 9

CMR
Raar einde van deze serie. Ik dacht tien afl. maar er staat niets bij Ziggo on demand meer.

CMR schreef:

Elke week een aflevering, #10 volgt nog. Ben inmiddels zelf tot aflevering 7 gekomen. Aardige serie, die nog niet helemaal kan overtuigen.

CMR
Mager einde van deze serie. Het ging allemaal zo makkelijk.