Mijn Series +

Next - Seizoen 1 (2020)

Sciencefiction / Thriller

ontwikkeld door Manny Coto
met John Slattery, Fernanda Andrade en Michael Mosley

Een briljante maar paranoïde voormalige tech-CEO voegt zich bij een Homeland Cybersecurity Agent en haar team. Samen proberen ze om de eerste kunstmatige intelligentiecrisis ter wereld te stoppen: de opkomst van een malafide AI met de mogelijkheid om zichzelf continu te verbeteren. Daarnaast krijgen ze te maken met een tegenstander wiens grootste wapen tegen de mensheid de mensheid zelf is.

1. FILE #1
  7. FILE #7
  8. FILE #8
  9. FILE #9
  10. FILE #10
  • volgende aflevering: 27 oktober (aflevering 3)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.