Mijn Series +

Lights Out - Seizoen 1 (2011)

Drama / Misdaad

ontwikkeld door Justin Zackham
met Holt McCallany, Stacy Keach en Catherine McCormack

Patrick "Lights" Leary, een voormalige wereldkampioen zwaargewicht, is een extreem trotse, goedhartige Ierse Amerikaan die moeite heeft zijn identiteit te vinden nadat hij zich heeft teruggetrokken uit zijn geliefde bokssport. Na jaren van slijtage in de ring, wordt hij gediagnosticeerd met pugilistische dementie. Nu worstelt Lights om zijn gezin en hun comfortabele levensstijl te ondersteunen, nadat zijn broer het spaargeld van Lights heeft verspilt. Leary moet beslissen of hij het brute en vernederende werk van deurwaarder voor een lokale afperser accepteert of dat hij met alle gezondheidsrisico’s van dien een comeback in de ring gaat maken.

1. Pilot
  10. Cut Men
  11. Rainmaker
  12. Sucker Punch
  13. War

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.