Mijn Series +

Mystery / Thriller
Miniserie, 306 minuten

ontwikkeld door Harlan Coben
met Grzegorz Damiecki, Agnieszka Grochowska en Hubert Milkowski

Twintig jaar geleden kreeg de familie Copeland te maken met een gruwelijke situatie in de bossen rondom een zomerkamp. Nu is een van de oorspronkelijke slachtoffers van de moorden opnieuw opgedoken - met een andere naam. Hij geeft te kennen dat hij het heeft overleefd. Paul Copeland wordt meegesleurd in de angst van die vreselijke avond. Niet alleen verloor hij zijn zus, hij verloor ook de echte band met zijn ouders vanwege hun verdriet. Terwijl hij de steeds groter wordende mysteries onderzoekt, wordt hij geconfronteerd met harde waarheden over elke persoon van wie hij heeft gehouden.

1. End of Innocence
  6. Long Way Home

avatar van 3 2 1 cut
Sterke eerste aflevering.

avatar van Myrna
Fijne serie en goed acteerwerk, maar veel shots duren veel te lang waardoor de serie onnodig wordt uitgerekt. Wat mij betreft mist het tempo.