Mijn Series +

Central Park - Seizoen 1 (2020)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Loren Bouchard, Josh Gad en Nora Smith
met de stemmen van Kristen Bell, Tituss Burgess en Daveed Diggs

De familie Tillerman woont en werkt in Central Park. Owen, de parkmanager, en Paige, zijn vrouw, journaliste, voeden hun kinderen Molly en Cole op in 's werelds beroemdste park. Ondertussen proberen ze hotel erfgename Bitsy Brandenham en haar stoïcijnse assistente Helen af te weren, die niets liever wil dan het park te veranderen in wijk met appartementencomplexen.

1. Episode One
  7. Squirrel, Interrupted
  8. Hot Oven
  9. Live It Up Tonight
  10. A Fish Called Snakehead

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.