• 8.985.869 stemmen

Summertime - Seizoen 1 (2020)

Show titel: Summertime

Ontwikkeld door: Emanuele Savoini

Met: Ludovico Tersigni, Amanda Campana en Rebecca Coco Edogamhe

Oorsprong: Italië

Datum van release: woensdag 29 april 2020

Plot Summertime

Summertime is een modern liefdesverhaal dat zich in de zomer afspeelt aan de Adriatische kust. Een onmiskenbare attractie verenigt Ale en Summer, die uit heel verschillende werelden komen. Hij is een voormalig motorkampioen, rebels en vastbesloten om de touwtjes in handen te nemen. Zij is een meisje dat weigert de massa goed te keuren en droomt van verre reizen, maar weet dat ze de bij haar familie moet blijven. Voor beiden is de vakantie een onvergetelijke reis die hen zal wegnemen van wat ze waren voordat ze elkaar ontmoetten.

Afleveringen Seizoen 1 (2020)

1. 1. Odio l'Estate

29 april 2020 (39 minuten)

Summer is teleurgesteld in haar ouders en gaat met tegenzin samen met een vriendin naar een feestje, waar ze de buitengewoon zelfverzekerde jongeman Ale ontmoet.

2. 2. Qui Abbandonati

29 april 2020 (43 minuten)

Na de laatste schooldag kijkt Summer nerveus uit naar haar nieuwe baan en is ze verrast te horen wie haar collega is. Ale blijft piekeren over zijn liefdesleven.

3. 3. Un Momento la Notte

29 april 2020 (36 minuten)

Summer voelt zich ongemakkelijk bij Edo. Ale's vader spreekt hem aan op zijn motorongeluk. Sofia geeft Dario advies over flirten.

4. 4. Un Po' di Pace

29 april 2020 (40 minuten)

Ale wordt vermist en iedereen maakt zich zorgen. Summer praat met Edo over haar ware gevoelens. Dario vertelt aan Sofia op wie hij verliefd is.

5. 5. Senza Te

29 april 2020 (44 minuten)

Op Summers achttiende verjaardag wil Ale een groot romantisch gebaar maken. Sofia zou graag meer tijd met haar vriendin willen doorbrengen. Edo ontmoet een nieuw meisje.

6. 6. Noi Che Restiamo

29 april 2020 (49 minuten)

Blue en Dario praten openhartig met hun respectievelijke vlam over hun gevoelens. Summer en Ale's vrienden voelen zich van hen vervreemd.

7. 7. Don't You Cry

29 april 2020 (34 minuten)

Ale neemt Summer mee naar Rome om haar zijn ouderlijke huis te laten zien. Edo heeft seks met zijn nieuwe vlam. Dario moedigt Sofia aan om haar liefde te bekennen.

8. 8. Un Altro Inverno

29 april 2020 (54 minuten)

Ale vertelt Summer aan het eind van de zomer over het werkaanbod in Spanje en vraagt ​​haar of hij het moet accepteren. Dario neemt een beslissing over zijn carrière.

Summertime is de zoveelste serie en film die het thema donker meisje en blanke jongen of andersom willen laten zien, Om maar te laten zien dat ze politiek correct bezig zijn. Ik vond het niet mijn thema en dus ook niet mijn serie. Daarbij zou zoiets kunnen werken maar hier was daar geen sprake van.