Mijn Series +

Znaki - Seizoen 1 (2018)

Alternatieve titel: Signs

Polen
Misdaad / Thriller

ontwikkeld door Paulina Rzazewska-Bednarczyk, Jakub Miszczak en Andrzej Muszynski
met Andrzej Konopka, Helena Sujecka en Piotr Trojan

Een student komt om het leven in de pittoreske stad Sowie Doły. De media in heel Polen zijn in de ban van deze mysterieuze en wrede executie. Het onderzoek gaat vele kanten op, maar de zaak wordt niet opgelost. Jaren later wordt er in dezelfde stad weer een een vrouw vermoord, op een manier de gelijkenissen vertoont met de onopgeloste moord van jaren geleden. Het onderzoek wordt nu geleid door commissaris Trela, die, om de waarheid te achterhalen, de stilte moet doorbreken waarin het bergstadje al jaren is verzonken.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8

Heerlijk traag , prima sfeer op naar seizoen twee.

avatar van Mrs Bruce Willis
stinissen schreef:
Heerlijk traag , prima sfeer op naar seizoen twee.

Inderdaad fijne serie.
Hopelijk snel S2, want het einde vraagt daar wel om