Mijn Series +

Defending Jacob - Seizoen 1 (2020)

Mystery / Thriller

ontwikkeld door Mark Bomback, Adam Shulman, Chris Evans, Rosalie Swedlin en Morten Tyldum
met Chris Evans, Michelle Dockery en Jaeden Martell

Andy Barber is al meer dan twintig jaar hulpofficier van justitie en leidt een gelukkig leven met zijn vrouw Laurie en hun zoon Jacob. Maar hun rimpelloze leventje wordt opgeschud door een steekpartij. Tot Andy's verbijstering wordt zijn veertienjarige zoon verdacht van de moord. Andy doet alles om zijn zoon te beschermen, maar wanneer er belastende feiten boven water komen, zijn huwelijk uiteen dreigt te vallen en het proces in een stroomversnelling raakt, staat Andy voor een duivels dilemma.

1. Pilot
  6. Ilunga
  7. After
  8. Wishful Thinking

avatar van DionneDarko
Dit is een miniserie, staat iig op IMDB. Staat hier nergens vermeld.

avatar van Bubblez
Ik heb nu drie afleveringen gezien en hoewel er erg goede acteurs in zitten, vind ik het tergend trage verloop van een eigenlijk niet zo interessant verhaal niet de moeite om verder te kijken. Cliffhangers die geen cliffhangers zijn en scènes waarvan je weet dat ze overbodig en dus opvuller zijn. Na drie afleveringen had ik inmiddels geboeid moeten zijn, dus sloeg ik de synopsis van het boek er maar even op na. En van dat kleine stukje tekst genoot ik meer dan van die drie afleveringen.

Na vier afleveringen een dikke zeven , later meer.

avatar van filmobsessie
Echt een dramaserie, verwacht geen thriller. Het is puur het effect op een gezin als je kind vals beschuldigt wordt wat hier wordt uitgelicht. Heel traag maar wel boeiend en goed geacteerd